Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

21.4.12

DEDAH PENIPUAN SPR : MANTAP! MANUSIA TERTUA DALAM SIMPANAN DATA PEMILIH SPR!!


Yang pastinya manusia tertua di dunia dari Malaysia itu ialah M Mahli B Sulong, lahir pada 31 Dec 1880 kini menetap di Kampung Bahru, Ilir Nangka, Sibu, Sarawak. Tahniah kepada Malaysia sepatutnya kehadairan M Mahli ini harus dibanggakan dan ada pihak tertentu sepatutnya mencatatkan rekod usia M Mahali yang mengatasi pemegang rekod manusia tertua didunia yang baru berusia 114 tahun, sedangkan M Mahli lelaki tertua berusia 131 tahun!!

Adakah pemilik nama seperti yang terpapar dalam halaman semakan daftar pemilih SPR tidak mempunyai surat beranak? Ataupun kalau iyapun, iya pun 131 tahun umur dia. Katakan terlewat buat surat beranak maklumlah orang dulu-dulu kan…tapi sekurang-kurangnya kesilapan tu munkin dalam tempoh 10 tahun la katakan…tolak 10 tahun masih lagi umur dia 121 tahun kan?
P/S : Jadi masih boleh dianggap manusia tertua di dunia…tiada usaha ke nak bagi dia masuk Guinness? Ehem……

1 comment:

Anonymous said...

"tersalah taip" itulah alasan kukuh dan "bodoh" yg pernah kedengaran di mahkamah Malaysia satu ketika dulu dlm membicarakan kes DSAI.

ayuh rakyat Malaysia....
bangunlah dari zaman "kebodohan" yg dibawa Umno/BN utk menjadi cerdik dan peka kpd momokan yg tidak cerdik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...