Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

23.11.11

VIDEO PANAS : SERANGAN TERHADAP 'AQIDAH' IKHWANUL MUSLIMIN DAN PAS OLEH 'TOKOH MASYHUR' ASWJ!!

10 comments:

Anonymous said...

hahaha... wahabi secara terang... kata ikut sunnah.. Nabi saw pakai penutup kepala.. ni ust pun kepala dogol.. hahaha... wahabi2.. isu lapuk duk gembur lagi..apa daa

Anonymous said...

Rasulullah pun tak mahu Abdullah Bin Ubai dibunuh kerana muslihat politik. Pada hal nyata dia ketua munafik ketika itu. Ulama kita ada sebab membuat sesuatu..bkn skadar membabi buta malah bersandarkan kpd nas2. Org muda...cuba mempetikaikan org lama spt Ustaz Halim Hassan mempertikaikan Imam Nawawi seorang Fuqaha. Ustaz Halim Hassan sapa...spt kata Ustaz Azhar Idrus belajar baru 5-6 thn dah nak komplen Fuqaha...Dasar Wahabi:::::::

Anonymous said...

Nilah dah jadi kpd org muda. baru belajar dari 'kitab' sikit dah pandai nak buat penghukuman. Kut imam muda umnongop saja kut yamg betui. hang gunalah ilmu dengan sebaiknya.

aidono said...

ostad.. agak2nya antar PAS dan umno tu sapa ye yang lebih dekat kepad ciri-ciri ASWJ?

Anonymous said...

dia refer pada2-3 kerat ualam saudi je ke.. apa laahh..nak adil kena ambil pandangan ulama lain lahh

Anonymous said...

Jangan ikut ikhwan...sesat tu...ikut UPCO...baru ahli sunnah ...kan ostad?

Anonymous said...

PAS n ikhwan lebih dekat kpd fikrah khawarij bukan ASWJ...fikir2kalah..

aidono said...
This comment has been removed by the author.
aidono said...

sdr Anonymous, December 4, 2011 6:09 AM

umno tu pulak apa... kalau PAS tu Khawarij... eh..eh khawarij tu natang apa? Lembu Fidlot?

Nak jadi khawarij mesti ada ASWJ yang totok... umno tolak hudud yang saheh khawarij (keluar Islam)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...