Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

12.11.13

GEMPAR!! MAT SABU CALON TAJAAN UTUSAN-UMNO PULAK??


baru-baru ini Ust Nik Amar yang juga calon timbalan presiden PAS, di katakan mendapat tempat di dalam utusan asbab salah seorang wartawan mereka menulis sebuah artikel seolah-olah menyokong UNA sebagai timbalan presiden menggantikan penyandang yang sedia ada sekarang. cerita mudah, maka UNA yang tidak tahu menahu nawaitu pengarang utusan tersebut, telah menjadi sasaran golongan yang sedari awal membenci beliau di atas lantikan TMB di Kelantan.

di tuduh ingin membawa UG la..di tuduh akan merosakkan jemaah la..macam-macam lagi..

so sekarang Mat Sabu pulak mendapat tempat di Utusan. penyerang-penyerang UNA nak kata apa pulak kat Mat Sabu? atau nak cakap ni propaganda utusan dan UMNO..??

bersikap adillah wahai teman..

3 comments:

cikmatgelap said...

wakaka si camar putih@si batuiapi@fzt@si musibat sudah2 le tu nak jadi barua ustaz geng forum perdana@geng kerajaan perpaduan2@geng barua umno.....wakakaka...dgn kau punya harun taib si barua tu....poraaaaah

Cik Salju said...

Assalamualaikum,

maaf, i nak tumpang beritahu & perlu beritahu tentang sebuah posting yang hot & juga info yang amat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/11/melayu-adik-beradik-yahudi.html

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...