Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

31.12.11

WARDINA SAFIYYAH : ICON UMMAH 2012 ( VIDEO INSIDE )



Satu benda yang menarik perhatian saya terhadap selebriti bertudung popular ini adalah kisah silam bagaimana beliau boleh berubah. Latar belakang keluarga dan jalan hidup yang di lalui, adalah 'skrip' kehidupan yang perlu di kongsi bersama oleh semua lapisan masyarakat terutama golongan wanita.

Menariknya, dengan tidak meninggalkan bidang 'kontroversi' ini, beliau 'masuk' dengan corak aliran yang lebih segar dan bersih, sesuai dengan apa yang di gariskan oleh Islam. Imej bertudung litup, komunikasi yang menarik dan sopan serta pendekatan yang 'up to date' perlu di jadikan icon oleh remaja perempuan agar mereka yang 'tersesat' merasakan ada 'cara' untuk 'pulang' ke alam fitrah yang suci ini.

Video ini perlu di sebarkan dari yang 'putih' sehinggalah 'sehitam legam' kehidupan yang di lalui oleh masyrakat di Malaysia.

Sebab itu saya rasakan, sesuai keadaan Wardina sebagai 'figure' yang di kenali umum serta masih berada di posisi yang tidak kepartian, Wardina perlu di ketengahkan kepada ummah Malaysia terutamanya golongan remaja perempuan tentang bagaimana 'cara hidup yang sebenar' yang patut di hadapi pada masa kini.

Tirai 2011 sudah melabuhkan tirainya. Maka apabila jendela 2012 membuka 'kuaknya', Wardina Safiyyah perlu di tampilkan sebagai 'figure ummah' oleh semua golongan. Saya yakin, orang seperti Wardina tentu ada jalannya:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...