Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

9.12.11

VIDEO PANAS : COMPLETE SET SIRI PENGHINAAN HUKUM HUDUD OLEH 'PELAKON' MELAYU ISLAM!!

7 comments:

Anonymous said...

Patutlah CSL tak takut nak hina Islam

Anonymous said...

Ni je standard UMNO. Perempuan yg perlekehkan hudud tak tutup aurat. Akidah dah rosak bila memperkecilkan hukum hudud. Sila mengucap kak ooiiii. Awak bkn hina PAS tapi menghina hukum Allah. UMNO bodoh

Anonymous said...

apa dah nak jadi dgn org2 ni tak takut kah dgn allah hudud adalah hukum allah ,cuba lah fikir baik2 pintu taubat mashi terbuka,ya allah apa dah dgn org2 di malaysia ampun kan mereka ya allah ber lah petunjuk mu ya allah kpd hamba mu di malaysia.sesungguhnya hudud bukuan lah dari pas.harapcuba lah rujuk kepada alim ulama.jangan lah politik kan hukum allah,takut lah azab dan bala dari allah.

mohd shahran said...

MASYA ALLAH. . Macamana ea pengarah n penulis skrip nie . . otak n tangan ALLAH bagi pinjam. . tergamak depa fiki dan menulis untuk BURUKKAN HUKUM ALLAH balik. . pelakon lagilah. . mohon ALLAH tarik balik yang diberi pinjam. .

Anonymous said...

Inilah hasil dari anak lembu UMNO 1 Malaysia Haramjadah. Contoh dari Rosmah dan Shahrizat Altantuyanisma.

Anonymous said...

CELAKA & LAKHNAT YANG TERAMAT KEATAS BINATANG YANG BERLAKON DAN PENGARAH SERTA YANG TERLIBAT DALAM FILEM "TAIK" UMNO NI.!!!!!

Anonymous said...

cuba hayati...

http://youtu.be/B-UOossTUS0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...