Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

28.8.10

VIDEO PANAS : GADIS BERTUDUNG HINA ZIKIR VS ORANG BUKAN ISLAM HINA SEMBAHYANG!!



Apakah gadis bertudung ini tidak tahu bahawa apa yang mereka bawakan itu adalah zikir??atau adakah mereka tahu cuma mereka buat-buat tidak??persoalannya, banggakah mereka dengan membuat aksi sebegitu kemudian di rakam dan di sebarkan di dalam internet??

Maka tidak hairan juga orang bukan Islam tidak segan silu mempersendakan agama Islam juga..!

Muslimat PAS, Nisa, Kementerian Wanita, JAKIM, NGO, Ustazah, Para Pendakwah, Sahabat yang lain.....banyak lagi kerja dakwah dan Islah yang masih tidak sampai kepada masyarakat..Fikir-fikirkanlah, bagaimana anda hendak mengislahkan golongan di atas dan hendak berdakwah golongan di bawah..




3 comments:

'Aishah Jauhara said...

'Gadis bertudung hina zikir',
sudahlah wajahnya seakan2 lakshmi, sita dan pavarthi, berperilaku begitu pula. Huduhnya lah.. Macam kena rasuk pun ada. (maaf, ayat kurang sopan nampaknya) Moga mereka diberi peringatan dan hidayah oleh Allah secepatnya sebelum ajal menjemput mereka.

'Orang bukan Islam hina sembahyang',
sangat biadap di situ. Moga mereka diberi hidayah oleh Allah atas kekafiran dan kejahilan mereka.

Allahumma ya muqallibal qulub, thabbit qulubana 'ala dinik wa a'al to'atik.

Hasbullah said...

Allahu robbi.. Memang kalau jumpa, rasa macam nak tampar diorang sebab biadab..

Kasihan wanita Islam, (panggilan Muslimah?), mereka mungkin ada ilmu, tapi mereka tak faham tentang ilmu yang mereka ada. Mustahil mereka tak belajar subjek Pendidikan Islam, mustahil benar. Doakan mereka sedar perbuatan mereka salah,doakan kita juga tak tersalah.

Isu Bukan Islam (Kafir?)hina solat, boleh sahaja emosi berkata,"Kalau kau tak faham Islam, jangan kacau agama aku." Tapi, diorang mungkin tak faham, mereka samakan solat dengan upacara penyembahan mereka,semoga hidayah datang pada mereka untuk kejahilan mereka. Semoga kita tidak beremosi menghukum melulu. Kesan nanti, mereka semakin lari, kita tak dapat hampiri. Salah siapa?

khadijah said...

pertama kali tengok video budak bukan Islam 2, berderau darah... sedap btol dorg persendakan agama kita... dalam hati kata, moga2 kita x tergolong dlm golongan demikian...
tup2...
baru2 ni, dah ada plak video 3 org pompuan yg xlayak dipanggil muslimah pun, persendakan zikir..masyaAllah.. sepatotnya zikir yg disebut itulah yg mendekatkan diri dgn Allah, namun lain jadinya.. knapa ya? adakah salah kerajaan, salah media, atau salah kita??? tidak meluas dakwah kita agaknya... Ya Allah, moga2 mereka diberi hidayah dan insaf akan perbuatan tersebut... Kuatkanlah kami dlm mnjalankan dakwah kpd Mu...
mode:takutnya dgn azab Allah...Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...