Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

14.11.10

PERKHHH!!MAMAT NI GILA KONTROVERSI KE ATAU PUBLISITI??



sungguh!!saya agak pelik apa sebenarnya yang bermain di kepala 'hotak' Uncle 'hantu' ni!! Kalau ye pun bercinta dengan Mantan Permaisuri Agong Aisyah, takkan benda-benda 'dalam' pun nak cerita kat dalam blog..perkhhh!!!gila publisiti ke mamat ni!!

Bagi saya benda biasa kalau Mantan Permaisuri Agong untuk jatuh cinta buat kali kedua atau keseratus kali pon.Dia tetap manusia biasa hingga ke akhir hayat walau pernah menyandang dan memegang 'title' tertinggi dalam negara kita. Dan dia juga tetap tidak akan terlepas untuk melakukan kesalahan samaada secara sembunyi atau 'jahar'.

Perkara itu biasa dan lumrah..

Saya tidak mahu mempersoalkan bagaimana Mantan Permaisuri Agong boleh jatuh 'cintan' dengan Mamat Seekers ni. Itu hak dia.

Yang saya pelik dan ajaib, kenapa Mamat Seekers ni mendedahkan benda aib dia dan Siti Aisyah di khalayak umum? Bayangkan sampai SMS pun pegi dedahkan dalam blog!!Gila ke 'hape'!!


Tak cukup dengan publisiti, kontroversi dan 'ti ti' yang lalu, si Mamat ni nak apa sebenarnya??hadoiiiiii laaa...

Tak kan nak jadi macam ZAM juga kot!!huhuhu..

4 comments:

Anonymous said...

salam tuan

renteten kontroversi dan imej buruk yg menyelubungi pakcik sekor ni dari dulu smpai skarang mnyebabkan sy xmerasa hairan kalau dia buat perangai hodoh macam ni..

benda paling hodoh n aib bg sy adalah dia mnceritakan keaiban mantan permaisuri tsebut wlu dgn niat apa skalipun. kedua,mmaparkan imej beliau yg tidak btudung. honestly sy rasa masih ramai rkyat msia yg xpenah tengok aurat beliau jika gambar2 begini tdk di dedahkan..

jd kepada tuan blog, elok jangan dipaparkann imej mantan permaisuri yg tidak btudung. sy mersakan itu satu keaiban..hny skadar pndgn.

Uwais Qarny said...

to anon : terima kasih ats teguran itu:)

Anonymous said...

seperti yang saya komen di blog uncle.. what is his point? jujur je.. setiap dukun, bomoh, pawang dan tukang obat ada pantang larang.. samada cara islam atau pun yang buat perjanjian dgn syaitan.. macam etika doktor perubatan juga.. kecuali dia tu bomoh cabul atau nak cari sensasi je...

Anonymous said...

dsongsdeaku dari dulu lagi tak setuju dengan mamat yang perasan bagus ni..
dia nak sema orang percaya apa yang dia cakap/buat..
tapi apa khabar mamat ni..?
masih dalam tahanan lagi ker ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...