Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

14.11.11

KENYATAAN LUCAH DARI ARTIS LUCAH!!



“Tapi Sambil Tengok Gosok Bird-Bird” – Zarina Anjoulie

KUALA LUMPUR – Aktres kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah, yang mendedahkan hampir separuh buah dadanya di majalah FHM Indonesia baru-baru ini tampil mempertahankan tindakannya itu dari kritikan-kritikan peminat industri hiburan tanahair di laman Twitter miliknya.

Zarina yang turut dikritik hebat oleh beberapa blog hiburan terkenal itu juga menyifatkan mana-mana pihak yang mengutuknya itu sebagai hipokrit dan tidak wajar menghentamnya sedemikian rupa.

“All I hear frm yesterday is tetek ths tetek that.Apa dosa sial tetek ak kat org..Masing2 ada tetek nk kacau tetek org,” katanya yang berang apabila peminat mempersoalkan kewajaran untuk mendedahkan payudaranya di majalah tersebut.

Menjawab kritikan peminat, Zarina menyatakan bahawa mereka tidak berhak untuk menilai dirinya selain Allah dan menyifatkan mereka yang mengkritik sebagai cuba bertindak sebagai Tuhan.

“As far as I know only god can judge me, so y is there so many ‘gods’ know judging me… So every1 wants to play god huh (Setahu saya, hanya Tuhan yang boleh menilai saya, jadi mengapa pula ramai sangat ‘Tuhan’ yang menilai saya..semua orang nak jadi tuhan huh).

“Semua org nk berlagak alim pegi blog kutuk2 selit unsur islam..first of all kalau awk2alim sgt wat r u doin lookin through d pics 2 bgin wit,” katanya lagi di laman twitter tersebut.

Selain itu, Zarina turut mahu para pengkritiknya mengkritik dengan cara membimbing ke arah yang lebih baik dan tidak memaki hamun dirinya.

“Org islam sepatutnya tlg membimbing umat islam lain.Bkn hina caci, kalau mcm 2 wajarkah anda mengaku diri anda2seorang islam yg benar dahulu,” ujarnya bersahaja.

Beliau turut menyarankan agar mereka-mereka yang gemar mengutuk artis-artis seksi agar tidak melayari internet, tidak wajar menonton televisyen, membaca majalah-majalah hiburan dan menghabiskan masa terluang dengan membaca Al-Quran sahaja.

“Saya rasa manusia yg kutuk semua artis seksi ni,tak patut ada internet tak patut tgk tv tak patut baca majalah, semua tu x elok..

“Lebih baik korang duduk umah jgn tgk semua tu n ngaji.. Lebih afdal buat org yg kata ni haram tu haram, itu ini masuk neraka..,” katanya lagi.

Aktres yang dikatakan gagal menyerlah dan hanya dipopularkan dengan identiti seksinya itu juga turut menyindir beberapa peminat lelaki yang cuba menasihati bahawa tindakannya yang mendedahkan aurat itu adalah haram menurut Islam.


“Mulut kata haram.. Tapi sambil tengok gosok2 bebird (kemaluan) kan kan kan ;p x senonoh je,” katanya sinis.

16 comments:

Anonymous said...

Dia dedah separuh tetek,tetapi yang dedah suku ramai.Jangan jadi Munafik,apa beza dedah separuh tetek dengan tidak pakai tudung.Dua dua melanggar perintah ALLAH.Berzina dengan isteri orang dan berzina dengan anak dara orang,sama zina. Melayu memang hipocrite. Kenapa dia bila isteri Agung tidak pakai tudung yang sempurna dan memakai pakaian ketat. Adakah Permaisuri maksum

Anonymous said...

HAram orang lain nampak,buat anak haram diam diam. Ada kah Anne Jolie beragama ISlam.JAdi apa hukum umat Islam yang dedah aurat,lelaki yang biar anak isteri dedah aurat,pakai tight,seluar pendek dan kain belah

Anonymous said...

Dulu FRancesca Peter pakai salib kena kutuk,Melayu memang bangsa jaga tepi kain orang,tetapi ta tengok kain sendiri. Memang bagus mengkritik kalau salah,tetapi jangan selective,kritik sebahgian sebahgian saja. Artis berpeluk,pimpin tangan dalam film,adakah Halal.kenapa ta komen.Jutaan wanita Islam dedah aurat atau memakai pakaian ketat walau bertudung kenapa ta komen

Anonymous said...

ape la nk jd minah senget ni..oi minah senget..kalo cmtu ko bogel je la..kiteorg sume xkish pon..ko xsedr ke ko tu org islam..sian mak bapk ko..bapak ko lg kesian..

Anonymous said...

Dah jahil tapi mengaku pandai hukum agama....itu le dia artis Melayu yg tak sedar diri. Yg pasti zarina ni memang sengaja mencabar hukum Allah..Dia tak perlu nak pusing cakap mcm semua org ni bodoh macam dia..

Anonymous said...

tuhan maha kaya..masa cantik ni dedah lah..bila tuhan bagi barah tetek nanti..tetek kena potong baru sibok mintak derma..mintak tolong..sombonglah dgn allah..insyaalah dapat balasan tu nanti..

Anonymous said...

dia yang buat kes apesal lak kite nak kene buang intenet?celaka punya pompuan muurahan,jalang tak sedar diri,takde maruah.

cibaikia said...

tunjuk tetek tu untuk apa haaaa......

Anonymous said...

seorang perempuan yang enggan untuk menutup aurat... seorang perempuan yang memakai tudung dan menyembulkan jambul di kepala atau berpakaian ketat sendat memperlihatkan bentuk tubuh atau berbaju nipis menampakkan warna kulit... tidak perlu mencari dalih jawapan atau alasan...

aurat perkara kecil... mungkin itu kata mereka, namun apabila kematian tiba... mahu tidak mahu dia akan dibungkus dengan kain kafan... dan ketika itu mereka bebas untuk berkata-kata...

moga kesedaran akan wujud di kalangan mereka... insyaAllah...

azahrohaizah said...

Betul la apa dia kata tu,
nama dia pun Azali LUCAH

makna nya dh dari azali dia ni lucah, dh xmakan saman dah...so biar kn lah si luncai terjun dgn labu labuh nya!

azahrohaizah said...

Betul la apa dia kata tu,
nama dia pun Azali LUCAH

makna nya dh dari azali dia ni lucah, dh xmakan saman dah...so biar kn lah si luncai terjun dgn labu labuh nya!

pejuang bahasa said...

Cabarlah, tunggulah nanti! Yang penting seruan dakwah telah sampai padanya

Anonymous said...

kalau dia telanjang terus kan lagi bagus dapat tengok apa yang tersirat dan tersurat.apa punya makhluk sanggup gadai maruah demi wang ringgit haprak punya artis

naDhi_islamiC said...

sy xsuka artikle sbegini dkarang oleh ilmuwan agama, sbaikny buat 1 kulasoh mgenainya bukannya mgulang kmbli ap yg blaku. skdr pdpt,asif.allahua'lam

Anonymous said...

ala,,,
org yg mengaku islam,,pakai tudung tp nmpak snggul,,pkai baju tp ketat,nmpak sngat tonjolan kt dada,,pkai sluar tp leging,
tu smua knpa takde org yg komen,

tengok diri sndiri dah baik ke blum. sblum nak mnghakimi org
betul ke salah.
dia nak tnjuk tetek ke,,nak bogel ke,,itu hak & privasi dia,,
sbgai ssama muslim yg prlu dilakukan hnya menasihatkan,bukan mengutuk atau memaksa.

Unknown said...

Kalau dia bukan-Islam, biasalah ... tidak ada halal haram ... dia nak telanjang bogel pun, pada dia tak salah .... orang yang Islam eloklah jangan tenguk ... kalau tenguk kita pula dapat dosa .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...