Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

29.9.10

Agak-agak, kenapa Ku Li terima sebagai Pengarah PRK UMNO di Dun Galas??


KUALA LUMPUR 29 Sept. - Anggota Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah telah dilantik sebagai pengarah pilihan raya UMNO/BN untuk pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri Kelantan kawasan Galas.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam satu kenyataan berkata, keputusan itu diambil dalam mesyuarat Jawatankuasa Pengurusan UMNO hari ini.

"Dengan restu Presiden (UMNO) Datuk Seri Najib Tun Razak, saya telah menghubungi Tengku Razaleigh untuk memberitahu beliau mengenai keputusan parti melantik beliau dan beliau setuju,” kata Muhyiddin yang juga Timbalan Presiden UMNO dan Timbalan Pengerusi Barisan Nasional. - Bernama

2 comments:

Anonymous said...

Rasanya, sekaki gak mamat ni dgn PAS, kalau bab duit royalti pun dia leh terang2 cakap ya (kadang kita mungkin terlepas pandang/cakap), tak tahu pulak laa kalau 4 billion kalau PAS dapat mesti tukar bendera ye. Letak ja mamat ni jd director tgk mcmana jalan cerita boleh kasi "box-office" ke tak. Org cakap kalau dah nak malap, biarlah malap dgn jayanya bukan cara nak meng"confuse"kan rakyat.

Anonymous said...

ku li seorang ahli politik yg masak dengan sepak terajang ,tak mustahil ia sokong kedua dua samada pada bn atau pr ,tengok mana untung senang cerita ,taaak leh caya tapi tu dulu,masa muda sekarang dah tua tak tahulah.lu pahamlah sendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...