Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

31.7.11

PANAS! USTAZ KAZIM ELLIAS BAKAL CALON TERBAIK UMNO KAWASAN MANJOI??



Satu berita yang amat baik seandainya ia benar.. Gua baru dapat maklumat mengenai penyenaraian awal calon PRU13 bagi UMNO untuk negeri Perak..

Antara nama yang menarik perhatian gua ialah Ustaz Kazim Elias yang telah tersenarai untuk bertanding di negeri tersebut..

Kalau ikut info yang gua dapat, Ustaz Kazim bakal diletakkan untuk bertanding di DUN Manjoi.. Ini kerana, pengaruh Ustaz Kazim memang kuat disitu..

Lagipun, Ustaz Kazim mempunyai satu Pondok pengajian yang bernama Al-Barakah di Kampung Manjoi.. Jadi bertambah menonjol imej Ustaz Kazim di kawasan tu..

Gua tak mahu sentuh mengenai nasib YB Nazri yang jadi Adun Manjoi sekarang ni.. Mungkin dia akan ditukarkan untuk bertanding di tempat lain atau mungkin dia tak dicalonkan langsung.. Tunggu je lah nanti..

So.., Najib memang nakkan winnable candidate untuk UMNO di PRU yang akan datang.. Dan kalau letakkan Ustaz Kazim ni di Manjoi, InsyaAllah UMNO akan menang besar disitu..

Gua cadangkan.., letakkan sekali Ustaz Kazim dikawasan Parlimen yang ditandingi oleh Nizar Jamaluddin.. Biar Nizar DAP tu kalah teruk ditangan Ustaz Kazim...

6 comments:

Anonymous said...

letak pi laa sapa pun ....
kalu mazhab grombolan dah celaru......
ustaz hat elok pun nanti celaru gak ngan 'game' ameno nie....
pasai tu dah lama depa panggil umngok.........

Anonymous said...

Boh lah sapa pun kalau pengundi melayu yg ada intergrity tinggi necaya umno bn lingkup, kita undi pilih peminpin yang bersih bukan parti yang porak poranda ada macam macam cerita mentri rogol amah buat filem lucah pembunuh perasuah kalau ini lah pilihan melayu entah apa nak jadi gelap masa depan dunia dan akhirat.

Anonymous said...

xmau pilih umno xpa, nak pilih pas la ya. pastu pas amik cina xpun hindu jd pemimpin. lg teruk mcm tu.. buta buta buta.. buktikan la pas jd pemimpin. klau pemimpin pas duk mengata kat org selagi tu aku xsokong pas, tu bkn cara islam .. sama ja pas ddgn umno. umno rasuah, pas mengata org...

Anonymous said...

La.... selama ni cina-cina dan Hindu-hindu yang menang tu bangsa depa ka yang pi pangkah??????Bukan kah Melayu UMNO yang menangkan mereka.Depa tu Islam jugak macam UMNO ka????? poooorah.....

wong.solo31857 said...

Saya baru komen dalam blog Tulang Besi (http://www.malaysiawaves.com/2012/03/komponen-bn-juga-guna-buku-panduan-ndi.html) sebagaimana berikut:-

Tuan Tulang Besi (Abdul Rahman Talib),

Mungkin tuan tidak terganggu dengan kenyataan Cina bernama Johnny Tung anak Tung Sam Pah yang mengatakan "99.9% Nabi-Nabi dalam Islam tu Yahudi, so what's wrong" dan komentar terhadap tulisan tuan. Tetapi saya, sebagai orang Islam, amat terguris hati di atas keceluparan dan kebiadapan anak Tung Sam Pah tu... ya la mungkin dia hanya nak membuat provokasi! Nak tengok reaksi orang Islam, reaksi tuan yang juga saya kira orang Islam, dan reaksi orang Islam semacam saya.

Mengapa semua ini berlaku? Ia adalah disebabkan orang Islam sendiri yang memberi ruang untuk mereka menghentam kita. Umat Islam sesama Islam bercakaran, bergaduh dan bergocoh. Umat Islam mengeji dan menghina saudara seIslamnya. Umat Islam mencaci dan mencacai pemimpin Islam mereka. Umat Islam mengkafirkan jiran yang juga beragama Islam. Orang Islam sendiri yang menyatakan "undi aku, kau masuk syurga".

Maksud dan natijah dari kejadian ini, manusia seperti tuan lah yang memberi ruang kepada para kafirun seperti Johnny Tung anak Tung Sam Pah untuk melingkupkan kita. Mereka telah nampak peluang yang menyatakan kini masanya untuk menjatuhkan Islam, Melayu dan kekuasaannya. Apa jadi dengan Singapura, jatuh ke tangan mereka disebabkan Perdana Menteri Melayu/Islam yang mengizinkannya. Apa jadi dengan Pulau Pinang yang menuju untuk menjadi Singapura Ke2 - takkan akan berbalik kepada tangan Melayu/Islam.

Dan mungkin sudah mula terjadi di Selangor, Menteri Besar nya Melayu/islam tetapi yang berkuasa sebenarnya kaum kafirun sebangsa dengan Johnny Tung anak Tung Sam Pah itu. Exconya dibolot oleh mereka termasuklah "wanita skandal" yang tidak banyak bezanya dengan perangai dan hobi GRO dari China/Vietnam/Thailand yang berduyun-duyun datang ke kelab-kelab hiburan haram mereka.
Begitu juga dengan pembangkang, diketuai oleh seorang Melayu/Islam yang sealiran dengan "Yahudi" bak kata Johnny Tung anak Tung Sam Pah tadi. Barisan penasihatnya dari kaum sebangsa Johnny Tung anak Tung Sam Pah dan paria-paria yang tidak berkasta dari India.

Wahai Tulang besi, hentikanlah kerja tuan membuat blog sedemikian. Ia tidak ke mana malahan membawa kehancuran kepada bangsa kita, Melayu, dan agama kita, Islam. Saya takut di satu masa yang mendatang, Melayu/Islam akan merempat di tanahairnya sendiri. Jangan Tulang Besi jadi Tukang Belit ataupun Tukang Berantap bangsa Melayu/Islam.

Semoga tuan berani menyiarkan komentar ini. Biar Johnny Tung anak Tung Sam Pah tu baca dan komen balik. Manusia yang tidak mengenal untung!

Apa komen saudara Camar Putih dan seangkatan dengannya?!

JomBerubah said...

hmm..cube dengar dulu ape yg ustaz tu katakan dalam setiap ceramah beliau...jgn nak terus menghukum seseorang dan menyokong membabi buta...akai ada, pakai...salam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...