Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

19.5.10

1G..bikin 'fening' la enta ni...


Saya sebenarnya rasa makin ‘fening’ dengan tulisan seorang ustaz ni. Makin beliau menulis, makin tak faham apa sebenarnya motif yang beliau ingin sampaikan.

Kalau entri bab agama, rasanya tiada masalah. Memang banyak ilmu yang boleh di perolehi.
Tetapi kalau masuk entri bab politik, hah sudah..haru..

Isu ‘Kerajaan Campuran’ ataupun ‘UG’ yang telah lama di tanam hidup-hidup oleh TGHH dek kerana ketidakfahaman sebahagian pimpinan dan ahli, sering di timbulkan kembali dalam tulisannya.

Apa yang dia mahukan sebenarnya?

Nak jatuhkan Ustaz Nasha?

Ataupun nak jatuhkan Hassan Ali?

Tak pun nak jatuhkan kepimpinan ulama’??

Hurmm.. ‘Fening..fening..’

Kalau tak banyak, sikit dan sipi-sipi dia akan tuliskan. Kalau setakat Penarik Beca, Tulang Besi, Perisik Rakyat dan seangkatan dengannya yang boleh di golongkan sebagai ‘jahil’, rasanya tak adalah masalah sangat. Sebab mereka memang tak mengaji agama mengikut displin ilmu yang betul

Ini tidak, pangkat ‘ustaz’ yang ada boleh membuatkan orang ‘fening’…. “Ini ustaz ke…??

Haishh..

Dia huraikan bab kempen judi dan arak tu bagus dah. Yang dia pergi sabitkan dengan isu ‘UG’ tu ‘afa fasal’..Haishh..Saja nak bagi orang sakit hati dekat TGHH ke?

Cerita tentang kehebatan Almarhum Ustaz Fadhil Noor bagus dah. Tapi yang dok banding-bandingkan dengan TGHH secara ‘siir’ tu ‘afa fasal’..Saja nak bagi orang tengok TGHH ni lemah dan lembab ke?
Haishhh…


1G….enta ni bikin ummah ‘fening’ la dengan enta…

1 comment:

Muslim said...

hancurlah group PAS Reform!! xhbis2 gila meroyan dngn UGnya.. PAS sdh brsatu, group nilah pemecah-belahnya..Kna pi study balik Buku Fiqh Harakah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...