Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

12.4.10

Mohon Bantuan Kewangan..


Mohd Zaidi Bin Mat Zaid

Kampung Banggol Chicha, Pasir Mas, Kelantan Darul Na'im, Malaysia

-SMKA FALAHIAH

-Diploma Tahfiz Darul Quran Wal Qiraat JAKIM

-Sekarang sedang belajar di Jaami'ah Iman tahun pertama dan Yamaniah(Sana'a) Yaman dalam jurusan pengajian islam di peringkat ijazah

-No.tel:+60132041372/ +967711802596/
-Email : jd_tokwoli@yahoo.com.
-Gmail : ibnuzaid359@gmail.com
- AKAUN MAYBANK: 162366943939 (MOHD ZAIDI BIN MAT ZAID)
- BSN : 0310229000040150 (MOHD ZAIDI BIN MAT ZAID)
- Kepada sesiapa yang berminat untuk menempah madu asli dari Bumi Yaman,bolehlah terus berhubung dengan beliau seperti tertera di atas.

*Moga Allah merahmati kalian dunia dan akhirat yang memudahkan mereka-mereka yang keluar menuntut ilmu di jalan Allah hendaknya. Segalanya, hanya Allah sahaja yang layak membayar dengan nikmat syurga yang kekal buat selamanya.


1 comment:

Muhammad Ahlam firdaus said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan.

Saya ingin memohon sedikit bantuan kewangan bg membantu saya.saya muhammad ahlam firdaus seorang mahasiswa yg skrg sedang melanjut kan pengajian saya di Indonesia dlam bidang syariah

Saya tidak menerima mana2 tajaan,biasiswa mahupun pinjaman,hanya tajaan dari kedua orgtua saya,mereka tidak la berpendapatan tinggi.ayah saya hanya la bekerja sebagai jaga keselamatan di kilang,manakalah ibu saya suri rumah yg menanggung saya dan adik2 sy yg masih di bangku sekolah.sy mempunyai 8 adik beradik dan skrg tinggal 7 kerana abg saya batu shj pergi menghadap ilahi akibat kanser tulang tahap 4.

Jadi,sy amat2 lah memerlukan bantuan dari pihak tuan utk membantu saya,jika pihak tuan memberi bantuan dlam bentuk pinjaman sekali pun sy sudi membayar nya semula.

Sekian wasalam.
0174005735
Fb:ahlamfirdaus@yahoo.com

No akaun:7035820229/cimb bank
Muhammad ahlam firdaus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...