Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

18.2.12

LAGI PANAS TULISAN BY BLOG SELAMATKAN PAS!! : BAGAIMANA IMEJ USTAZ AZIZAN DI JATUHKAN??


Bermula hari ini, saya akan menulis beberapa siri khusus tentang tindakan parasit menjatuhkan Ustaz Azizan bermula dengan pujian melangit terhadap MB Kedah tersebut sehingga ke saat SMM yang dipengaruhi parasit membentuk gelombang menjatuhkan Ustaz Azizan.

Keratan blog sekitar akhir 2009.

Pertama, suka untuk saya kemukakan "penunjuk" yang membuktikan kepada pembaca sekelian tentang Ustaz Azizan adalah mangsa 'character assasination' selepas DrHA dan Ustaz Nasharudin. Tetapi sememangnya MB Kedah ini 'liat' disebabkan senioritinya di dalam parti dan pengalamannya yang luas.


Jika anda perhatikan, kenapa dahulunya beliau disebut-sebut sebagai orang yang paling layak menggantikan Presiden. Beliau pernah dijulang tetapi Presiden cuba dihenyak dengan versi Pak Lah versi PAS dan lain-lain. Sila klik di sini. Methodology Yahudi menghina nabi-nabi terdahulu diguna pakai oleh Parasit di dalam PAS. Maka bermulalah pada akhir tahun 2009 Presiden dibandingkan dengan Ustaz Azizan, di mana kebijaksanaan Ustaz Azizan dalam mengurus dan mentadbir dan segala positif adalah milik Ustaz Azizan. Manakala Presiden pula dianggap sebagai liabiliti parti dan dianggap lemah oleh lidah-lidah parasit waktu itu.

Maka methodologi Yahudi dan musyrikin terdahulu betul-betul diguna pakai bagi menjatuhkan kredibiliti presiden sebagai dulunya imej dan kredibiliti rasul-rasul cuba dijatuhkan. Sila rujuk ayat 150 surah An-Nisaa' dan ayat 183 surah Aala-Imran.

Perbandingan ini ibarat seseorang yang cuba menjatuhkan kredibilit sebuah kereta dengan dibandingkan dengan sebuah jentolak. Sememangnya kerta Porshe sekalipun, akan dilihat lemah dan 'tiada guna' dan 'tidak lasak' jika dibandingkan dengan jentolak dari segi tugas meratakan tanah. Begitu juga jentolak boleh dilihat 'tiada guna' jika dibandingkan dengan kereta Porshe jika dibandingkan dari segi tugas berlumba dilitar. begitulah bodohnya orang yang tidak kenal kenderaan jika percaya kepada perbadingan ini.

Aziz Bari yang menjadi barua dan 'speaker' parasit pernah menulis "kalau hadi nak tukar siapa boleh ganti". Bekas Professor yang menjadi 'hang jebat' parasit ini pernah menyebut yang Ustaz Azizan orang yang paling layak menggantikan Presiden PAS. (Klik di sini).


Apa Di Sebaliknya?
Jika kita perhatikan peristiwa di sebalik tabir, kita dapati ianya mempunyai kaitan rapat dengan parasit di belakang tabir. Ustaz Azizan sekalipun seorang yang memang fighter yang anti parasit dan 'core' mempertahankan kepimpinan ulama, beliau seorang yang profesional dalam kerjanya.

Sewaktu awal pentadbiran Kedah di bawah PAS selepas PRU-12, Ustaz Azizan pernah memberikan tugas kepada seorang Exco parasit untuk menyusun semua GLC Kedah. Sekalipun Ustaz Azizan tahu Exco tersebut adalah seorang JIM, tetapi sifat profesional Ustaz Azizan tetap memberikan kepercayaan kepada beliau untuk menyusun GLC di Kedah.

Pada waktu ini, Ustaz Azizan di julang, dipuji, digilap dan segala positif adalah milik Ustaz Azizan. Sehingga 'hang jebat' parasit dari IIUM mula menulis artikel di atas.

Malangnya, panas tidak sampai ke petang. Apabila Ustaz Azizan dapati semua 100% CEO dan Chairman GLC-GLC tersebut adalah orang parasit yang sebahagian bukan dari Kedah, akhirnya, Ustaz Azizan memanggil Exco tersebut 1 by 1 dan memarahi Exco tersebut dengan semarah-marahnya. MB berkata: XXXXX, hang ni gila kaaaa? tak ada ke orang PAS yang layak? hang rombak semua sekali. Tindakan parasit tersebut seolah-olah tak ada 'ahli pas' yang layak menjalankan tugas menguruskan anak-anak syarikat kerajaan negeri.

Bermula episod itu, maka Ustaz Azizan mula dilihat sebagai penghalang kepada agenda dan peluang mereka. Character ustaz azizan mula menjadi sasaran untuk dijatuhkan. Bermula dengan isu 'ustaz Azizan garang" dan tak layak mentadbir. Imej-imej negatif lain mula dibentuk dengan gelaran 'ustaz azizan cengil (garang)', Ustaz Azizan susah dengar 'buah orang' dan banyak lagi negatif mula ditampal di wajah Ustaz Azizan.

Imej 'hebat' yang pernah dianugerahkan parasit mula luntur. Cadangan dan pujian seorang Professor 'berani' dari IIUM mula tenggelam. Imej 'tidak layak' mula memenuhi ruang-ruang kosong di kedah dan sehingga imej ini mula sampai ke kampung-kampung.

Insya Allah, selepas saya menceritakan peristiwa sebalik tabir yang 'anda mesti tahu', saya akan susulkan selepas ini rancangan parasit melaga-lagakan kepimpinan parti di Kedah.

4 comments:

UltramanGreen said...

sudaaaaaaaaaaaaahlah segala yang menjadi tanggapan telah menjadi kenyataan. Dr. Hasan Ali telah menunjukkan dengan jelas bahawa belaiu adalah perasit dalam PAS.
Hampir membuktikan tanggapan ahli PAS adalah ust Nasaruddin Mat Isa, namun kisah MB Kedah ust Azizan tiada kaitan langsung dengan geng "cinta UMNO" dalam PAS.

Anonymous said...

artikel merepek...
membazir masa.....
dah terbukti azizan memang munafik...

Anonymous said...

Ibn umar r.a berkata : bersabda Nabi saw : seorang muslim wajib mendengar dan ta’at pada pemerintahannya, dalam apa yang disetujui atau tidak disetujui, kecuali jika diperintah ma’siyat. Maka apabila disuruh ma’siyat, maka tidak wajib mendengar dan tidak wajib ta’at.

Abu said (abdurrahman) bin samurah r.a. Berkata: Rasulullah saw telah bersabda kepada saya : ya abdurrahman bin samurah, jangan menuntut kedudukan dalam pemerintahan, karena jika kau diserahi jabatan tanpa minta, kau akan dibantu oleh Allah untuk melaksanakannya, tetapi jika dapat jabatan itu karena permintaanmu, maka akan diserahkan ke atas bahumu atau kebijaksanaanmu sendiri. Dan apabila kau telah bersumpah untuk sesuatu kemudian ternyata jika kau lakukan lainnya akan lebih baik, maka tebuslah sumpah itu dan kerjakan apa yang lebih baik itu. (Bukhari, muslim)

Anonymous said...

hanya dua tiga kerat yang betul2 istiqamah dengan perjuangan pas yang lain ada agenda pribadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...