Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

2.8.11

PANAS RAMADHAN!! : BEKAS MUFTI JOHOR BINCANG STRATEGI PERTAHANKAN UMNO??


Setiausaha PERKASA Johor, Amir Hamzah Mohamad pada Jun lepas telah mengakui satu perjumpaan tertutup anjuran Majlis Keselamatan Negara (MKN) di Tropikal Inn, Johor Bahru yang turut dihadiri 600 ahli NGO-NGO lain.

Beliau turut menyebut PERKASA Johor telah menghantar 100 orang ahlinya seluruh Johor ke perjumpaan tertutup berkenaan.

Menurutnya lagi, majlis taklimat itu turut dihadiri oleh Setiausaha Majlis Keselamatan Negara Cawangan Johor, pengerusi NGO-NGO Melayu Johor dan bekas mufti Johor yang juga penasihat Agama kerajaan Johor, Datuk Noh Gadut (gambar) bagi membincangkan berkaitan tsunami politik yang bakal dihadapi Barisan Nasional (BN) dalam pilihanraya umum (PRU) ke-13 akan datang.

Keadaan itu katanya akan menggugat kuasa Melayu (kuasa Umno) jika golongan muda terus condong kepada Pakatan Rakyat (PR).

Dalam taklimat berkenaan, setiausaha MKN Cawangan Johor mendedahkan tentang senario politik masa kini disamping menerangkan realiti sokongan rakyat kepada kerajaan dan pakatan pembangkang masa kini khususnya di Johor.

PERKASA dan Noh Gadut memang barua Umno-BN

Keadaan itu menjelaskan akan kedudukan PERKASA dan Noh Gadut yang selama sentiasa bertindak dan mengeluar kenyataan berbaur perkauman yang bias dengan parti perkauman Umno.

Kini kedudukan PERKASA diangkat sebagai antara yang bakal melakukan sesuatu bagi mempertahankan kuasa Umno-BN di negeri Johor.

PERKASA bukan lagi NGO bebas yang didakwa sebelum ini oleh pemimpin mereka, tetapi sudah menjadi sebahagian daripada Umno, cuma topeng sahaja berlainan yang dicipta khas atas nama PERKASA sebagai usaha mengelabui mata bangsa Melayu, konon berjuang atas nama Melayu.

SUMBER :Warkah Daily

1 comment:

Anonymous said...

Perkasa yang bersantai di Tasik Titiwangsa menunggu pahlawan agung mereka yang tak kunjung tiba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...