Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

6.10.12

TAMPARAN BUAT BARAT ?? : JANET JACKSON PELUK ISLAM




Dunia hiburan sekarang sedang hangat memperkatakan tentang penyanyi terkenal, Janet Jackson telah memeluk Islam. Menurut laporan alarabia.net Janet dan tunangnya, jutawan berasal dari Qatar, Wissam Al Mana dilaporkan akan melangsungkan perkahwinan di Doha, Qatar tahun hadapan mengikut cara Islam.

 Bagaimanapun dia memilih untuk merahsiakan status agamanya daripada pengetahuan para peminat. Seorang penulis terkenal Turkey, Adnan Oktar atau lebih dikenali dengan nama pena Harun Yahya turut menyebut bahawa Janet Jackson, 46, sudah memeluk Islam mengikut jejak langkah abangnya, Michael dan Jermaine Jackson. Menurut portal itu lagi, perkahwinan itu akan menelan belanja 20 juta dollar (RM60juta) dan menjadi antara paling mewah serta bersejarah pada abad ini. Janet dan Wissam dikatakan akan mengundang 500 tamu yang diterbangkan khas dari seluruh dunia dengan menggunakan pesawat peribadi. Mereka juga akan memberikan jam tangan Rolex sebagai cenderahati perkahwinan untuk tetamu. Sementara itu, Janet telah menjalin hubungan bersama Wissam yang berumur 10 tahun lebih muda daripadanya sejak tahun 2010 lagi. “Ibu mendidik kami agar percaya bahawa umur hanyalah sekadar nombor. Kesemua adik beradik kami akan terus memberitahu umur kami kerana ia menunjukkan secara mental di mana kamu dan bagaimana kamu berfikir tentang diri kamu sendiri. Ia bukanlah masalah,” katanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...