Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

1.10.11

BLOGGER UMNO BENGANG DENGAN NAJIB SEBAB SAYANG NAMEWEE!~eeeeee~

Dari Blogger UMNO

Kalau dah Najib yang mengatakan, Namewee bukanlah seorang yang kontroversial pemikiran serta pendekatannya, orang lain nak boleh kata apa? Kalau dah Najib anggap Namewee bukanlah satu ancaman dan filem Nasi Lemak 2.0 adalah sebuah filem yang mempunyai unsur 1Malaysia, sesiapa sahaja yang tidak senang dengan Namewee mana boleh cakap apa-apa lagi.

Mungkin kemarahan orang ramai, khususnya yang anti Namewee akan beralih kepada Najib Abdul Razak pula. Namun ramai juga yang berpendapat, Najib Abdul Razak sebenarnya sedang mengalahkan Namewee yang sedang memerlukan bantuan daripada kerajaan dan tidak berpaling kepada pihak Pakatan Rakyat.

Meletakkan Namewee sebagai 'pejuang dan pemercaya' Gagasan 1Malaysia, pastinya akan membuatkan ramai yang mencebik dan mencemik. Apatah lagi 1Malaysia sendiri masih lagi menimbulkan kekeliruan kepada banyak pihak termasuklah dari kalangan orang UMNO.

Tapi cakaplah apa pun, kalau dah Najib tak marah, pasai apa pulak orang lain nak marah, ya tak?

3 comments:

Anonymous said...

macam mana tak bengang sebab blogger umno tu sendiri yang bangang.

Anonymous said...

najib ni rasenyer org ape yea?
org TIBET laa agaknyer..
kesiaaan.......

Anonymous said...

Najib seperti coba menongkah arus di dalam UMCO. Ada apa-apa ker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...