Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

25.3.12

GILA!! : AYAT AL-QURAN DI PERMAINKAN DENGAN MEMUJA BASYAR ASSAD LAKNATULLAH!!


Camar Putih :

Lihatlah betapa sesatnya Basyar Assad menyesatkan para penyokong dan pendokongnya..menjadikan mereka taksub sehingga ayat-ayat yang tertera di banner tersebut di ambil dari surah al-Ikhlas dan di ubah suai mengikut selera taksub kesesatan mereka yang maha nyata!!

Ya Allah..ayat Maha Suci Allah di permain dan di tukar untuk menunjukkan betapa murni dan hebatnya Basyar Assad laknatullah yang telah membunuh ribuan rakyatnya sendiri!! CP cukup terkilan teramat sangat apabila anak Maidin mengulas situasi yang berlaku di Syria tanpa usul periksa serta study yang secukupnya. Bukan sahaja menunjukkan kebodohan beliau dalam memahami isu global, malah turut memalukan UMNO secara 'indirect'nya kerana beliau adalah bekas pemimpin parti tersebut malah pernah memegang jawatan Menteri Penerangan!!

Malah, CP masih tidak bongkarkan lagi seorang aktivis gerakan mahasiswa yang berfahaman Syiah yang juga mengulas serta memutar belitkan fakta mengenai isu Syria di dalam blognya dengan sesuka hati. Dia boleh terus dengan pegangan dan fahaman Syiahnya andai dia rasa tenang dengan manhaj aliran Syiahnya yang mencaci Ummul Mukminin serta sahabat-sahabat agung yang lain. Tapi dia harus ingat, dia tidak dapat membodohkan mereka yang cukup memahami serta mengikuti isu Syria dari hari ke sehari!

CP menyeru kepada rakyat Malaysia agar terus berdoa dan banyakkan berdoa agar rakyat Syria yang di bunuh oleh kerajaannya sendiri di bebaskan secepat mungkin. Mana tahu, dalam jutaan rakyat Malaysia, mungkin ada seorang yang memang Allah makbulkan doanya..Allahurabbi..

Derita Syam, Derita kita jua..

untuk dapatkan maklumat terkini mengenai Syria sila like di sini..untuk mengukuti edisi pembongkaran siapa syiah, sila like page ini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...