Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

12.9.10

KES PEMBUNUHAN SOSILAWATI : Lokasi Pembunuhan Sosilawati Bersama 3 Yang Lain!!

BANTING, 12 Sept -- Kelihatan dipercayai waris-waris mangsa yang telibat dalam pembunuhan menunggu dengan sabar di jalan masuk kes pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi rakannya di Ladang Gadong, Tanjong Sepat dekat Morib di sini, hari ini.


Anggota polis unit skuba bersiap sedia untuk menyelam ke dalam sebuah anak sungai Kancong Laut yang dipercayai tempat pembuangan abu mayat pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi rakannya berhampiran Ladang Gandong, Tanjong Sepat dekat Morib di sini, hari ini.




Anggota polis dari Jabatan Forensik melakukan siasatan di sungai Kancong Laut yang dipercayai tempat pembuangan abu mayat pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi rakannya berhampiran Ladang Gadong, Tanjong Sepat dekat Morib di sini, hari ini.


Anggota polis memeriksa tempat kejadian kes pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi rakannya di Ladang Gadong, Tanjong Sepat dekat Morib di sini, hari ini.

Sumber : Bernama

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...