Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

29.3.10

Camar Putih Ingin Terbang Kembali..

Lama benar saya tidak menulis di laman sawang yang semakin berhabuk ini. Masalah 'satelit' internet yang terputus sekian lama di Bayt Dimasyq, akhirnya berakhir dengan keberjayaan 'Pendekar' Topek ( rakan serumah ) 'memancung' arab-arab Zain dan Orange dengan tangkasnya tanpa jemu!

Tahniah di ucapkan!!

Banyak perkara yang hendak di kongsikan..banyak cerita yang hendak saya ukirkan..banyak pandangan dan perkongsian yang ingin saya utarakan..

Tapi,saya pun tidak tahu hendak mula dari mana..huhu..

Apa pun, jari yang sudah lama tidak menari di atas 'pentas' laptop, di tambah dengan otak yang sudah lama terperap, kekadang memakan masa juga untuk di sental dan di ajar kembali.

Adush..

Doakan saya agar mampu memulihkan Camar Putih agar ia bisa terbang kembali..

Salam juang dan Ukhuwwah buat semua!!

1 comment:

Ana Aisyah said...

salam perjuangan... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...