Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

27.6.11

GEMPAR !! PEJABAT KEADILAN PUSAT DI GEMPUR OLEH PEMUDA UMNO SELANGOR!!



DAMANSARA: Kira-kira 300 Pemuda Umno yang berkonvoi dengan motosikal, kereta dan kenderaan pacuan 4 roda berhimpun depan ibu pejabat KEADILAN dengan lempar ugutan untuk membakar bangunan itu, jika pimpinan KEADILAN meneruskan Himpunan Bersih.

Konvoi itu tiba di hadapan ibu pejabat parti di Tropicana di sini, kira-kira jam 11 malam semalam dan melaungkan perkataan kesat termasuk mencaci dan menghina pimpinan Bersih, Datuk Ambiga Sreevenasan dan Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mengikut paparan twitter, konvoi itu dilapor bergerak dari Batu Tiga, Shah Alam dan berkumpul di stesen minyak Kampung Sungai Kayu Ara sebelum bergerak ke ibu pejabat parti.

Ketua Ranting PJS, M Jeyabalan memberitahu Keadilan Daily, anggota polis yang berada di tempat kejadian hanya memerhati gelagat penyokong yang membawa bendera Umno dan memakai t-shirt Patriot, tanpa mengambil sebarang tindakan menghalang.

Ketika konvoi yang diketuai Exco Pemuda Umno, Lokman Nor Adam tiba di ibu pejabat parti, tiada pimpinan KEADILAN berada di lokasi berkenaan.

Mengikut satu sumber, konvoi berkenaan kemudian bergerak ke PJS 8, Petaling Jaya.

Beberapa pimpinan parti termasuk Angkatan Muda KEADILAN (AMK) kemudian bergegas ke ibu pejabat sebelum membuat laporan polis di balai Tropicana yang terletak di deretan bangunan sama./SK

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=16085

4 comments:

Anonymous said...

kah..kah...pemuda umno hanya 'berani' pada bangunan....sebab tu tunggu pukul 11 mlm, pejabat dah tak de orang baru berani menyalak... anjing tak de telur...kah...kah...

Anonymous said...

lagi beraini sbb polis eskot, memang haprak puak2 nih...

Anonymous said...

Apa nak jadi orang Melayu kita.....aku tengok macam mat rempit ajeeeee....Lebih pi masjid.....daripada buat kacau....tak habis2 nak tunjuk samseng.....

Anonymous said...

Umno ada bela pemuda samseng untuk kacau orang...

Polis buat tak de saja.. atau dia org ada permit Polis buat konvoi.. uhuk.. uhuk.. macam bebudak pula perangai pemuda Umno..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...