Easy Blog Tricks


camarputih06@gmail.com..

tinggalkan link blog anda di bawah untuk di masukkan dalam list blog CamarPutih..Linkkan juga blog Camar Putih di blog anda.

jom merapu di sini

Followers

23.1.10

Otai 'Projek Langgar Haji Hadi' akan di dakwa?

GAP baru mengisytiharkan telah membuat laporan polis berkenaan artikel yang di keluarkan oleh Aduka Taruna. Artikel yang di telah di siarkan di dalam blog Aduka Taruna menjadi kontroversi akibat ia menyentuh isu yang amat sensitive berkenaan Almarhum Sultan Johor yang baru di jemput menghadap yang Maha Esa.

Cuma yang saya kelakar, GAP menyatakan yang si Aduka Taruna adalah blogger PAS. Bagi saya AT ( baca : Aduka Taruna ) bukanlah blogger PAS. Juga bukan penyokong PAS.

AT pernah mendabik dada yang dia bukanlah penyokong PAS. Dia punya idea dan gaya ‘poyo’ yang tersendiri.

Itu yang pernah beliau katakan.

Malah projek besar yang di susun untuk mendapat liputan sensasi pulak adalah ‘Projek Langgar Haji Hadi’!

Umum mengetahui yang TGHH adalah presiden PAS. AT juga teramatlah maklum akan hal tersebut. Juga beliaulah yang beria-ia teramat sangat untuk menjatuhkan kepimpinan ulama’ di dalam PAS melalui medium blog beliau.





Gerakan ‘PAS Reform’ juga beliaulah salah seorang dari think thankernya. Siap buat baju lagi! Bukan itu saja, gambar timbalan presiden PAS dan pesuruhjaya PAS Selangor pernah di letakkan di dalam blog beliau secara terbalik! ( cuma sekarang dah buang daa..)

Rupa beliau tidak pernah di pamer kepada umum. Dalam posting ketika beliau membakar gambar PJ Selangor, juga di hitamkan.

Kelakarnya, otai samseng blogger macam dia pun tahu takut. Tak nak sesiapa tahu wajah beliau. Bestnya, ayat-ayat cinta setiap artikel yang di keluarkan, cukup ganas!

Malahan artikel yang ‘latest’ berkenaan ‘projek langgar Haji Hadi’, beliau dengan selamber membahasakan Allah dengan perkataan kurang ajar iaitu ‘LU’!!

Orang macam ni GAP katakan blogger PAS!!!

Saya kira mungkin GAP perlu betulkan statement beliau. Saya pasti, andai AT di dakwa, pimpinan PAS akan katakan yang mereka tidak kenali AT.

Kerana cara dan gaya PAS tidak mengajar pengikut dan penyokongnya bersikap kurang ajar. Tidak kira melalui tulisan, percakapan, demontrasi dan sebagainya.

Dah Presiden sesebuah parti nak di ‘langgar’, kepimpinan ulama’ di perlekehkan dengan cercaan yang saya sendiri tak sanggup nak katakan yang si AT ini islam; takkanlah ‘makhluk’ ini datang dari parti islam?

Apapun buat AT, bersabarlah..

Kau nak ‘langgar’ ulama’ dengan strategi yang kotor, Allah hantar orang lain langgar dulu..

Nak buat macam mana…

Bersabarlah ye!!


Blog Aduka Taruna

Blog GAP

2 comments:

Marwan Bukhari said...

gua dah lama tak puas hati dgn mamat AT sekor ni, manyak kuang ajar n takda adab maa.. wa pun xfhm apa yg AT xpuas hati dgn pmpinan PAS terutama TG Hj Hadi.. Itu AT manyak silap maa.. mahu lawan itu ulama besar.. apa2 pun.. wa doakan itu AT akan dibuka hatinya oleh ALlah spy mnjadi blogger yg menulis utk Islam pasni bhai..

:)...hehe... tiru cara AT.. sori bang...

Anonymous said...

Aduka taruna memang blogger PAS ..tak nak mengaku pulak2 puak2 PAS ni

PAS mmg ajar blogger dia kurang ajar dan biadap .. politik bangsat mereka ini lah diajar tok guru celaka

tok guru pun cakap celaka , maka anak buah dia pun haramjadah la ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...